niedziela, 13 grudnia 2015

Miłość to antidotum. Odpocznij.

Blondynka: Dawka nieograniczona. Lekarz szaleńczo zakochany. Recepta bezterminowa. Lek z całkowitą refundacją bynajmniej nie przez NFZ. Przeciwwskazań brak. Działania niepożądane – nadmierna lecz uargumentowana pewność bycia kochanym. Wskazania - odpoczynek, najlepiej przyjmować w ciszy. Przed użyciem zapoznaj się z Pismem Świętym.. albo z niczym się nie zapoznawaj. Po prostu się spakuj. I jedź z nami. Tam zapoznasz się ze wszystkim – nade wszystko z Bogiem <3



Pan Bóg to bandyta ale nie oszust.

Długo byłam buntownikiem. Nawet chyba dalej troszku jestem. Naprawdę długo walczyłam ze wszystkimi o wszystko. Pamiętam swoje pierwsze rekolekcje. Wcale nie po cichu pukałam się w głowę mówiąc – jesteście wszyscy z deka nienormalni. Ale w czasie tych samych rekolekcji odkryłam, że oni są zdrowi a na dodatek szczęśliwi. Ja długo poddawałam wątpliwości Jego możliwości działania co do mojej osoby. Możliwości przemienienia mojego życia przez samego Boga. Gdybym tego nie przeżyła, co przeżyłam na rekolekcjach, to pewnie krzyczałabym z tłumem: Oni są nawiedzeni! A teraz mogę krzyczeć: Oni są nawiedzeni przez miłość Pana Boga.


Chodź ucieknijmy stąd.

Znów po głowie krąży piosenka. Tym razem Bednarek. W zupełnie innym rozumieniu. Bo Bóg mówi tak jak w tej piosence, mówi: chodź ucieknijmy stąd. Z tego zgiełku, z tego tornada pretensji i żalów. Chodź ze mną na te rekolekcje. Pozwól sobie odpocząć od tego wszystkiego co Cię otacza i tak często przygnębia. Chce zabrać Cię. Bóg nie będzie Ci udowadniał winy, nie będzie dręczył pytaniami: czemu dopiero teraz? On będzie przemieniał Twoje serce, tylko oddaj Mu swoje serce. Jego ciepło ogrzeje. Jego dobro nie pozwoli skrzywdzić a Jego miłość wyleczy to co zranione. Zapewniam Cię, że jeśli nawet uważasz mnie za jakąś nawiedzoną dziewuchę to Bóg nie jest nawiedzony. I nie odkładaj na później ważnych spraw. Bo choćbyś był największym siłaczem tego świata to potrzebujesz Boga. I tak naprawdę dobrze o tym wiesz. Boga szukaj w ludziach, których spotkasz również tam, ale też jutro jadąc autobusem, na przerwie w szkole, w pracy czy na studiach. 

Rekolekcje to kompletny czad!

Zapewne będzie czas modlitwy ale też wspólnej zabawy. Będzie czas spotkań w grupie ale oglądanie filmów. Wspólna Eucharystia i wspólne posiłki. Myślisz: to wszystko mam w domu? Tak. Tylko czasami wśród obowiązków i głośnych znajomych brakuje chwili, dosłownie chwili CISZY. 
Nade wszystko NAMAWIAM Cię. Jedź. Spakuj się i jedź na te rekolekcje. I co z tego, że wrócisz w Sylwestra. Nowy rok dopiero o północy. Zdążysz. I nie mów, mam masę nauki – nawet jeśli masz, dobrze wiesz, ze jeśli będziesz chciał zdążysz. I nie będę tu dawać świetnych rad jak uczyć się wcześniej, bo sama wszystko odkładam na ostatnią chwilę. Ale wiem, że u schyłku tego roku, warto się po prostu zatrzymać. Wcale nie namawiam Cię do tajemnej ucieczki z domu, pozostawienia kartki Mamie na stole z napisem: Wracam za 4 dni. Jadę z Bogiem. Nie martw się
Namawiam Cię do zrobienia czegoś dla siebie. Bo mimo nagonki na temat egoizmu w dzisiejszych czasach, każdy tak naprawdę robi coś dla kogoś. Tak rzadko, mamy czas i siłę zrobić coś dla siebie. Odpocznij wreszcie. Rekolekcje to naprawdę genialny czas To czas gdy Bóg przemawia w ciszy. Zapewniam Cię, że cisza jest genialna. Zapewniam, że usłyszysz. Zapewniam Cię, że spotkasz. Zapewniam, że pomogą Ci Ziemscy Łącznicy. Zapewniam Cię, że będzie Cudotwórca. Prowadzący Najlepszy z Najlepszych. Sam Bóg. 

Wyślij sms o treści JADĘ!

Mam nadzieję, że na rekolekcjach w Skorzeszycach spotkam właśnie Ciebie! Mam nadzieję, że wspólnie odmówimy dziesiątkę różańca, porozmawiamy o życiu, o szkole, maturze, studiach, pracy. Że na tych rekolekcjach przy wieczornej herbacie opowiesz mi o swojej przygodzie z Panem Bogiem. Bo cały czas to Ty czytasz o tym co u mnie, a ja naprawdę chce wiedzieć jak Ty przygotowujesz się do Światowych Dni Młodzieży. 

Miejsce: Skorzeszyce 
Czas: 28-31 grudzień 2015 r.
Zapisy na miejscu: od g.14.38
Rozpoczęcie: g.16.00
Zakończenie: g.10.00

Termin zgłoszenia: do 23.12.2015 r.
W porozumieniu z Księżmi Opiekunami zapisy u ks.Sławomira Sarka 
(sms na 602758365 lub mail na slawsarek@gmail.com
/jeśli nie macie Opiekunów NIE rezygnujcie tylko prosto do ks. Sławomira/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz