wtorek, 8 grudnia 2015

Jak bardzo potrafisz kochać? (DDM#4)


Brodacz: Dzisiaj papież Franciszek otworzył Drzwi Święte. Tym samym rozpoczął Jubileuszowy Rok Miłosierdzia, którego głównym punktem będzie ŚDM w Krakowie. Jest zachęta, żeby do Kościoła wrócić, nawrócić się, zmienić życie. Dla mnie papież tym wydarzeniem zadał wszystkim jedno pytanie: – Jak bardzo potrafisz kochać?


X Diecezjalny Dzień Młodych w Kielcach odbył się w dn. 9-10 października. Blog powstał ponad miesiąc później i stał się idealnym miejscem dla takich treści. Jestem przekonany, że to spotkanie było dla mnie kluczowe w ramach przygotowań do ŚDM. Chcę o tym opowiedzieć. Czwarta część świadectwa (wcześniejsze znajdziesz tutaj: #1, #2 i #3).


UWAGA, małe lokowanie produktu! „Widzimy się na roratach? Zbiórka o 5:45 przed akademikami na ul. Śląskiej. Ktoś chętny?”. Zdjęcie zrobiłem u kapucynów w ważną dla mnie sobotę, idąc na DDM.


Fotoreportaż z soboty. Miłosierdzie.

(Można kliknąć na pierwsze zdjęcie i przeglądać je w nowym oknie)
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz