poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Studniówka Wolontariuszy ŚDM – Portrety

Znajoma po zrobieniu poniższego zdjęcia, dodała: - Prawdziwe Gwiazdy naszej diecezji to i profesjonalny fotograf. Odpowiedziałem: - Mój kochany braciszek, właściciel Samsunga S6, użyłby tutaj przymiotnika "galaktyczny". Tak właśnie było wczoraj na studniówce.


Wróciłem z balu. Opracowałem wywiad, udostępniłem. Zacząłem obrabiać zdjęcia. Napisała koleżanka: - Masz jeszcze siłę wklejać wywiady i pracować na kompie...?! - Bloger musi mieć dużo siły - odpisałem.

Bycie blogerem to styl życia. Tak samo, jest z chrześcijaństwem. Nie można być katolikiem od święta. O tym, czy wierzysz w Jezusa decydują momenty, wybory. To że komuś bezinteresownie pomożesz. To że odmówisz czegoś, co nie jest zgodne z twoimi przekonaniami. To że uśmiechniesz się do żula z wózeczkiem na ulicy. Dla mnie bycie chrześcijaninem jest dawaniem innym wizytówki o Bogu, pokazywaniem Jego portretu na własnej twarzy.

Koleżanka ze studiów zapytała mnie dzisiaj, czy lubię wytapetowane laski. Odpowiedziałem, że nie lubię. Sorry, jeżeli któraś z was przegina w podkładach, to ja to odbieram jako sztuczność. Naturalność jest w cenie. Jak ktoś nie chce mi pokazać siebie, ukrywa się za tapetą, zakłada maskę, to u mnie od początku jest skreślony. Przy poznaniu zyskują u mnie ci, którzy pokazują siebie. Konkret. 

Portrety
(wystarczy kliknąć na pierwsze zdjęcie i przeglądać)

























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz