czwartek, 26 listopada 2015

Na świecie są miejsca niezbudowane z kamienia (DDM#2)

Brodacz: Podchodzę do konfesjonału z wewnętrzną pewnością, że odbyłem wcześniej głęboką kąpiel w życiowym szambie. Trafiłem na kapłana, u którego ponad dwa lata wcześniej spowiadałem się z całego życia przez dwie godziny, siedząc na tekturze, wpatrując się w Atlantyk, zachwycając gwiazdami nad Copacabaną. Przeżyłem wewnętrzne déjà vu.


X Diecezjalny Dzień Młodych w Kielcach odbył się w dn. 9-10 października. Blog powstał ponad miesiąc później i stał się idealnym miejscem dla takich treści. Jestem przekonany, że to spotkanie było dla mnie kluczowe w ramach przygotowań do ŚDM. Chcę o tym opowiedzieć. Druga część świadectwa.

„– Potrzebujesz jej by nie zapomnieć.
– Zapomnieć?
– Zapomnieć, że są miejsca na świecie niezbudowane z kamienia, że jest coś w samym środku, do czego nie mogą się dostać, czego nie mogą dotknąć, coś Twojego.
– O czym ty gadasz?
– O nadziei.
– Nadzieja. Coś Ci powiem, przyjacielu. Nadzieja to ryzykowna rzecz. Nadzieja może Cię opętać” .
(Skazani na Shawshank)


NADZIEJA. Fotoreportaż z piątku.



(Można kliknąć na pierwsze zdjęcie i przeglądać je w nowym oknie)




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz